LA TROCAMBA

Aquest maig s’ha celebrat LA TROCAMBA; la reunió anual dels comitès ambientals de cada escola de Sant Feliu. Els nostres delegats verds, van començar el dia amb una fira d’experiències on van compartir els seus projectes que duen a terme a cada escola; els mestralers, van mostrar la continuació del projecte de l’hort. Després, van dividir-se en grups on van fer diversos tallers d’on en van treure vàries conclusions, que van ser presentades posteriorment a l’acte de Cloenda de després de dinar. En aquest, van poder exlicar les seves idees a l’alcaldessa de la ciutat i a d’altres polítics de la Generalitat. A més a més, l’Adriana de quart d’ESO va participar-hi per tancar l’acte, juntament amb el Marc, de l’Institut Olorda, com a representants catalans de la CONFINT estatal de Granada del 2023.